Tuesday, January 18, 2011

mcm2....


wa..filem Khurafat kutip RM 2.8 juta dlm masa 5hari..
tp mmg leh thn ar cte...
dlm pggung tu mmg asyk dgr org jrit je...hihihi...
tp ade gak part yg kt dlm tu ktorg gelak...
bkn tu je,siap leh ckp lg,ar lps ni ape,lps tu ape....
sbb tau,ble mlm dtg je...msti ade 'ssuatu' tu dtg....
mcm2 la...

n 1 lg...
dgr2 nye...AF9 kali ni mrupakan yg terakhir..
stkt ni yg tu cnfirm la...
cme yg ni berita belum sah, namun daripada sumber yang dipercayai ada menyatakan bahawa Ahmad Dhani mungkin bakal calon pengetua untuk Akademi Fantasia 9 (AF9).

Ketika berlangsungnya sidang akhbar Khamis lepas di Duo Apartment, pihak AF9 banyak kali diajukan pelbagai soalan mengenai bakal pengetua AF9 yang dikatakan daripada seberang. Antara nama lain yang timbul ialah komposer terkenal Indonesia, Erwin Gutawa, juga bapa kepada penyanyi muda berbakat besar, Gita Gutawa (Kembang Perawan)..

Pengurus Saluran Astro Ria, Azlin Reza Azmi mengesahkan bahawa program realiti hiburan itu tidak akan diteruskan lagi pada masa akan datang.

"Penganjuran AF yang terakhir bukanlah disebabkan faktor SMS yang kurang mendapat sambutan. Malah, ia juga tiada kena mengena dengan faktor bajet tinggi atau pun rating TV. Keputusan ini dibuat disebabkan kami mahu cuba membuat program baru yang lain.

Azlin turut mengumumkan bahawa musim AF yang terakhir ini juga akan menampilkan kelainan yang mana, ia bakal menggamit nostalgia AF dari musim pertama sehingga musim ke-8 tetapi uji bakat AF9 juga nanti buat pertama kalinya akan dibuat secara online.
tgu je la ye..




Ini lawak antarabangsa ke apa? Dr. Rozmey kembali mewarnai dunia hiburan dengan idea-idea yang makin pelik & tak munasabah. Terpengaruh dengan khabar angin bahawa Facebook(fb) bakal ditutup 15 Mac 2011, Dr Rozmey bercadang untuk membuka sebuah laman sosial bagi mengantikan kekurangan tersebut, dRbook.

hehehe...mcm2 kn...tp yg sbtulnye fb ditutup tu cme khbr angin je...

2 comments:

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

huhu.dr book???i suke lah bace buku..hehe

zal88 said...

u bkn bc mjlh je ke....
hihihi