Monday, March 26, 2012

Selamat Bertunang Irma Hasmie

Cantiknya Irma Hasmie..tengok live semalam pun cantiknye..
baju ni pun cantik..eh semua cantik la..



Tahniah Irma Hasmie, yang selamat bertunang pada 24 Mac 2012, bersama bersama seorang ahli perniagaan Rezza Shah Azmeer Datuk Mohd Redzuan di kediamannya di Desa Coalfields, Sungai Buloh. Irma Hasmie yang sebelum ini merahsiakan identiti tunangnya dan hanya memberitahu tarikh perkahwinannya kepada pihak media.

Tunangnya yang bernama Reza Syah Azmeer Mohd Radzuan adalah merupakan seorang ahli perniagaan. Selepas acara menyarung cincin, keluarga kedua-dua pihak berbincang dan bersetuju untuk majlis pernikahan yang akan diadakan pada 1 Julai manakala majlis sebelah lelaki pada 7 Julai ini. Majlis pernikahan dan persandingan akan diadakan di Keramat Mall.

em..Keramat Mall eh..cam pelik la plak..hehe
tempat ape tu...

dan ini lah Rezzanye..=)

6 comments:

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

memang cantik..tomey je...

Cik Fara said...

nnt aku pun nk jadik cantik camtu... >.<

zal88 said...

timah : tu ar cntk je kan
fara : bleh je..=)

LiaNa YuSoF said...

ensem jugak tunang dia.. ada iras2 la diorang ni.. lagi2 tang mata... hehehe..

efa said...

irma cntek sgt skrg.. sejuk je mt tgk die.. cik ape lg, cite la modus operandi perkenalan dorang .. hehe

zal88 said...

hehe..br smpt tgk komen korg..