Tuesday, March 5, 2013

tak sangka kecik je dunia ni

pagi tadi buka fb
tengok2 ade akak tu komen kat page tu jugak
terfikir gak...eh akak tu orang mane eh
ak pun komen kat situ tanye

terus akak tu kol leha orang situ gak ke
a'ah la
rupe2 nye akak tu memang orang dari sana gak
memang dari kecik tempat lepak die

tergelak besar ktorang
xsangka

pastu tanye2 la
die ingatkan ak asal dari tempat lain
n ak pun ingatkan akak tu asal dari tempat lain
hahahaha..leh ar camtu

keciknye dunia kan
pusing2 tang tu gak

ni cite lain lak
tadi ak terserempak ngn akk PA yang kenal ngan wana gak
akak tu tanye wana mane
lame xdengar cite
ak cakap kak sy pun xtau nak jawab
tapi die ade je

pastu die tanye
wana ada masalah ke
ak cakap entah la kak

tu je yg dapat ku jawab
;)

3 comments:

wanna binik pak aji said...

leha, aku tak dak masalah,cuma aku dah tak ada fb, nanti kirim salam kak dihah ek, ckap dekat dia, aku rindu dia, eh hangpa semua pon aku rindu tau!

zal88 said...

hehe..ok wana
asalkan ko ok xde masalah ktorang pun ok..
cme tu la ttbe kak madihah tnye ak..

LiaNa YuSoF said...

tu la korang, aku slalu gak kuar ngan wana.. kan wana kan........ hehehe.. ok, jom sume, kuar lepak.. eh??

kak madihah yg mana 1 ek?