Tuesday, May 14, 2013

sharifah sakinah keek

korang dah tengok keek sharifah sakinah x
ku baru tengok tadi
tengah baca,tetiba terjumpa

ni link die tiru suara ct;

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=27KD2rmIIuk

> Hai saya Sharifah Sakinah, saya hack telefon Anzalna sebab nak populariti yang tinggi. Hari ini
    saya pakai lipstik merah, spender merah dan bra merah. Tak sabar nak tunggu orang kutuk.


sebelum tu ade lagi 1 keek yg dia kata diri die pondan

 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fJXYbzu1VUY

ntah ape-ape kan
walaupun xtnjuk real,tapi macam-macam orang leh nilai


ni jawapan balas dari beliau :

“Video itu hanya sekadar gurauan antara saya dan rakan-rakan. Jika ada pihak yang kurang senang dengan penyebaran video tersebut, saya minta maaf,” ujar pelakon Sharifah Sakinah ketika mengulas mengenai kontroversi video yang dimuat naik olehnya menerusi akaun Keek milik pelakon Anzalna Nasir minggu lalu.

“Di sebalik video itu ada kisah yang tersendiri. Orang di luar sana dah salah faham mengenai isu ini. Saya hanya mahu menyakat rakan saya, itu saja. Mungkin mereka marah sebab terkejut bila saya buat macam itu, al-maklumlah mana ada artis lain yang berani buat macam itu lagi,” ujar Sakinah sambil mengulas tindakannya menggodam akaun Keek milik Anzalna.

“Memang saya guna telefon bimbit Anzalna. Sewaktu merakamkan video tersebut, Anzalna turut berada di sisi saya kerana ketika itu kami sedang berehat dari menjalani sebuah penggambaran drama. Malah, dia sendiri yang memadam video tersebut selepas dimuat naik. Apapun, seperti yang saya katakan tadi, hanya rakan terdekat seperti Anzalna dan Syazwan Zulkifli saja yang faham maksud video tersebut."

No comments: