Thursday, February 28, 2013

hiburan semata

cite 1: 
Shila Amzah menegaskan tidak akan membenarkan mana-mana lelaki masuk meminang dirinya, sebaliknya menyerahkan soal jodoh kepada ketentuan Tuhan.

“Setakat ini saya tidak akan benarkan diri saya dirisik. Bagi saya, jodoh, pertemuan, ajal, maut biarlah Tuhan yang menentukan. Kita tidak mengetahui jodoh kita. Andai yang bercerai pun boleh rujuk semula.

pix_gal0

“Apa yang pasti, saya mahu memandang ke depan. Dugaan yang Allah beri nampaknya sama besar dengan rezeki yang dikurniakan. Saya perlu lebih realistik malah kini saya sudah nampak hikmahnya,” 

cite 2:

Rozita Che Wan sudah tampil menerusi portal Murai untuk memperbetulkan laporan Harian Metro hari ini. Che Ta mengakui yang dia bakal bernikah dengan Zain tahun ini tetapi bukan pada bulan Julai. Kemungkinan besar majlis tersebut akan berlangsung pada hujung tahun 2013.

zain dan rozita

yela yang cite die bakal berkahwin bulan Julai tu. Julai tu kan puasa..huhu


cite 3:

korang masih ingat lagi Zamani Slam
dia masih kurus seperti dulu
Ramai yang berkata Zamani sakit. Namun rupa-rupanya itu tidak benar.

Dari dulu berat die 45 kg je..Malah makin turun 2 kg..



 zamani

Susah jugak rupanya kalau makan banyak tak bertambah-tambah isi badan. Maybe Zamani kena ada supplement kot. Apa pun untuk makluman peminat Zamani, dia masih bujang sehingga hari ini.

Berusia 42 tahun, Zamani tidak pernah menolak untuk berkahwin walaupun pernah putus cinta sebanyak 2 kali.


p/s: saje je baca2x..hehe

No comments: