Thursday, May 26, 2011

fuhH....

ari yg sungguh memenatkan...
bayangkan pagi2 sampai terus wat keje...
terus g cari skrin untuk meeting pagi ni...

terus setup semua..kelam kabut la gak...
maklum la bilik meting baru kan...
semua x expert lagi..

nasib la ku ni kecik...
boleh la cilok2 tempat tu nk on kan LCD ngn skrin tu...
nak adjust2 lagi...

berapa kali gak la betulkan...
yela nak adjust ketinggian skrin di laptop tu..
LCD tau la kan sensitif..
gerak sikit tertutup...

kena la on balik...
ttibe je semua da senyap...
baik punye...hehehehe

ttibe ku tengok la depan...
patut la....
Menteri da ade kat depan....
senyum je la...
da la badan ku tengah senget2 kan sambung kan semula dari lptop ke LCD...
nak tunggu on lagi...
hihihihi

lepas tu die cakap la,xpe la kte makan dulu...
lepas tu terus ok...
hihihi
nasib baik kan...

penat betul...
angkat tu,angkat ni...
ku 1org je ngn pegawai...
bayangkan la...huhuhu

pastu petang pun ade meting...
yang tu kurang sikit la...
pastu kelam kabut la untuk meting esok...
nak cari fotostat...ngn kertas memo lagi...
fuh memang mencabar betul la...

ar..penatnye......

2 comments:

efa said...

seb bek umh dh dekat.. lau blek late pun, x kish sgt kan kan.. haha

zal88 said...

kish la gak skit...
blik jln kaki naik bkit...
kot2 tjmpe anjing ke kn...huhuhu
staf ak bkn cm staf ko...