Monday, October 8, 2012

opis

kenapa bila balik teambuilding je mesti lenguh2,sakit2 badan, penat..
tu nampak sangat x exercise kan..hehehe

pastu leh lak pagi tadi ujan..
peh,nasib baik fikir ari isnin..
kalau x,da sambung tdo da
da la badan memang lenguh2 lagi..

padahal semalam EO ak siap pesan lagi
jangan EL esok yer
tup2 die yang MC tadi..ape cer kan..;p

pdahal semalam da 'hint' bos pasal arini..
tp die senyum je..mksudnye die xbg la kan..
xpelaa.

bos suka sebab staf ramai datang arini..
die kata ade 1 bahagian tu,lps teambuilding,ramai gler xmsuk opis..
hahaha..sy fhm prasan diorg bos..;p

ngantuk2, lenguh2 ni datang opis lagi.
tapi trpaksa kurangkan berjalan sebab lenguh lagi..hahaha
aktiviti luar best laa..
aktiviti kat dewan cam biase je pun..

tapi dari teambuilding tu,kenal la serba sikit staf camne kan..
kte tgok berjaya ke x hasil dari sana nnt
adakah leh bersatu atau x..jeng3x..;p


3 comments:

efa said...

Jeng3..hehe..ole2 mn?

LiaNa YuSoF said...

nak ole2 jugak!

zal88 said...

ak ole2 kn gmbr je la nnt leh..;p