Tuesday, February 14, 2012

Selumbar Kasih

Telemovie berjudul Selumbar Kasih di astro prima semalam yang menampilkan Elly Mazlein memegang watak anak kesayangan bapa diatas kejayaannya dan mempunyai sifat hasad dengki terhadap kakaknya. Lakonan bersama Jasmin Hamid, Zamarul Hisham.

Memang terbaik ar cite tu..



Jangan la pandang rendah kat orang yang tidak bekerja jawatan tinggi..Tak semestinya dia tak boleh hidup dalam kehidupan sebenar. Lagipun, rezeki ada di mana-mana..Moralnya ibubapa jangan pilih kasih di antara anak-anak..Semua anak perlu dilayan sama rata..Nanti yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran..Yang perlu diingat juga, ibubapa tetap nombor satu.. hubungan suami isteri tak kekal lama..cuma di kertas je..tu ayat pelakon semalam la..Kalau ibubapa marah pun,sampai bile la kan marahnya..=)

3 comments:

efa said...

almk..aku dh t'miss cite tu upenye..

Zana Adieyza said...

xtgk la pulak cerita tu.. tp mmg x elok kalau pilih kasih ni..

zal88 said...

efa : ye cik..ko da tlepas..tp tau la astro kn,msti ade ulangannye..tp xtau la ble..
zana adieyza : yup, xelok plih kasih..msti akk xprsn iklan cte tu..hehe